演 唱 者 " Dido








My tea's gone cold, I'm wondering why I got out of bed at all

the morning rain clouds up my window and I can't see at all

And even if I could it'd all be grey, but your picture on my wall

it reminds me that it's not so bad

it's not so bad


I drank too much last night, got bills to pay

my head just feels in pain

I missed the bus and there'll be hell today

I'm late for work again

and even if I'm there, they'll all imply that I might not last the day

and then you call me and it's not so bad

it's not so bad and


I want to thank you for giving me the best day of my life

Oh just to be with you is having the best day of my life


Push the door, I'm home at last and I'm soaking through and through

then you handed me a towel and all I see is you

and even if my house falls down now, I wouldn't have a clue

because you're near me and


I want to thank you for giving me the best day of my life

Oh just to be with you is having the best day of my life 





我的茶水已經冷卻 我也奇怪為何起牀又失眠

早晨的雨兒佈滿我的窗口 使我無法看清四周

即使我能看得見 它也是灰濛濛的一片 但是你的照片在我的牆上 

它提醒我一切並不這麼糟 並不這麼糟 

昨晚我喝得過多

還有帳單得付 

我的頭也因宿醉而疼痛 

竟然錯過了公車 今天可是諸事不順呢 

上班又遲到 

即使我人在那兒

他們都暗示我可能撐不過這一天 

接著你就來電 讓我覺得今天也不賴 

沒有那麼糟

我要感謝你給了我一生中最美好的一天

只要有你相伴 就已擁有一生中最美好的一天 

推開門 終於回到家 我在滂沱大雨中渾身濕透 

你就遞給我一條毛巾 而我眼中所見只有你 

即使我的房子現在就倒塌 我也完全不知情

因為你靠我這麼近 

我要感謝你給了我一生中最美好的一天

只要有你相伴 就已擁有一生中最美好的一天 




arrow
arrow
    全站熱搜

    Cele::::: 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()