close


演唱者 " Mondialito (夢的雅朵)





無法文版歌詞

以下英文版 中文版

官網:www.mondialito.net/






Below the spring light through trees, you and me

I was in your tender arms

I was in your tender mind

I was a coward


We'd been tired from talking and

We fell silent

Instead of a heater the electric stove

Was red flare away


In the underground jazz bar

We were always there

The time is passing by

Like a nightmare

You left my room,and thereI found

I found your disk

Charly Parker that you love so much

Do you still remember me?


You must have been downcast to see

That I had lost my mind

Is your girlfrend still fine?

It's an old story





春光樹影下 你和我
我依偎在你溫柔臂膀裡
我沈溺在你溫暖心思裡
我是如此膽小

我們有著無限話語 是談得有點累了
我們感到沈靜
只聽見火焰絲絲閃動聲音


在地下室爵士酒吧
我們總是在哪
時間緩緩流逝
宛如惡夢


你離開我的房間 我發現你留下的唱片
是的 你是多麼愛Charlie Parker
你還記得我嗎

你還是眼睛低垂的表情嗎
我意念無法集中
只想知道
你的女朋友還好嗎


這是一個古老的故事

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cele::::: 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()